reprezentata in vreme ce presa online a castigat tot mai mult teren. In acest context este cumva firesc sa vorbim si despre atractia tot mai mare pe care mediul online o are pentru companiile care doresc sa se promoveze prin intermediul presei.
Diversitatea metodelor de promovare online este foarte mare si astfel orice firma, indiferent de dimensiunea acesteia si indiferent de bugetul avut la dispozitie pentru promovare, poate sa isi gaseasca loc pentru a se face cunoscuta in randul potentialilor clienti. Iar varianta de a-ti face publicitate online prin intermediul presei are anumite contributii pentru a putea ajunge la un numar cat mai mare de potentiali clienti.
Pornind de la faptul ca tot mai multe ziare de renume si tot mai multi ziaristi au decis sa isi creeze propriile site-uri sau bloguri, acum exista o foarte mare diversitate in ceea ce inseamna presa online. Toate acestea inseamna implicit si foarte multi cititori, din foarte multe grupuri tinta de potentiali clienti. Prin urmare atunci cand alegi promovare online prin intermediul presei din mediul online poti ajunge la un numar foarte important de potentiali clienti.
Un alt punct forte extrem de important pentru orice companie care isi doreste sa creasca se refera la rapiditatea cu care circula informatia prezenta in mediul online. Astfel vorbim despre un mesaj care poate ajunge extrem de rapid la cat mai multi utilizatori, indiferent daca optezi sa iti promovezi afacerea prin intermediul unor comunicate de presa postate in publicatiile online sau daca preferi campaniile de advertoriale SEO.
Vizibilitatea mai mare se adauga de asemenea la punctele forte oferite de presa online. Odata ce ai ales sa te promovezi pe o publicatie cu un numar mare de cititori deja brand-ul tau devine tot mai vizibil. Mai mult, vei aduce inclusiv mai mult trafic pe website-ul afacerii prin faptul ca fiecare comunicat de presa sau fiecare advertorial va include un link care sa redirectioneze cititorii catre site-ul afacerii tale.
Credibilitatea este un alt punct forte pentru care merita sa alegi presa online pentru promovarea afacerii tale.Odata ce esti prezent cu brand-ul tau intr-o publicatie credibila in randul utilizatorilor si al consumatorilor de presa online vei prelua din aceasta credibilitate.
Tocmai din acest punct de vedere este foarte important sa alegem cu atentie unde postam advertoriale SEO sau comunicate de presa pentru a ne face cunoscut brand-ul. Atunci cand investim cu atentie in promovare online vom putea beneficia de rezultate foarte bune intr-un timp mediu, iar pe termen lung vom putea culege roadele acestei investii in publicitate online.
In contextul in care nu avem in propria firma un departament de marketing sau persoane care sa cunoasca notiunea de publicitate online, este recomandat sa apelam la o firma specializata pentru a avea certitudinea ca materialele trimise spre promovare in presa online respecta cerintele de optimizare pentru motoarele de cautare.