Multi antreprenori, poate inca ancorati la un concept vechi de a face afaceri, nici macar nu stiu ce inseamna optimizare SEO Bucuresti. Dar trebuie neaparat sa actualizeze si sa inceapa optimizarea SEO pentru magazinul lor online.
Nu intram aici in detaliu in intreaga poveste care a dus la SEO actual dar va spunem ca a face SEO pentru site-ul unui magazin online inseamna implementarea tuturor acelor strategii pentru a aduce portalul in primele pozitii in motoarele de cautare pentru cuvinte cheie. Dupa cum sustin expertii, precum cei de la PSK, exista motive fundamentale pentru a face SEO. Iata cateva:
Va mariti numarul de clienti
Cu SEO puteti creste audienta clientilor actuali si viitori. Daca detineti un magazin online si ati facut publicitate online, poate, doar pe retelele de socializare, riscati sa ignorati o portiune importanta de piata care v-ar putea creste cifra de afaceri.
De exemplu, ganditi-va la propria persoana atunci cand cautati pe Google pentru a gasi ceva ce va doriti: dati click pe site-urile care se afla in primele pozitii si, daca va place produsul, il cumparati. Imaginati-va de cate ori ati facut-o si de cate ori ati fi putut fi acolo. Este un scop cat se poate de realizabil.
Imbunatatiti-va site-ul
Pentru a face SEO profesional pe un site – oricare ar fi acesta, chiar daca ne referim la comertul electronic – trebuie sa va luati cateva masuri de precautie care sa duca la imbunatatirea semnificativa a acestuia. Atat in ochii Google, cat si in ochii utilizatorului. Sa luam un exemplu! Magazinul dvs. online nu este potrivit pentru navigarea pe mobil.
Acest lucru pune in pericol posibila achizitie de catre toti cei care intra pe internet prin smartphone-uri/tablete. Aici, Google va cere sa va faceti site-ul cmpatibil sau, cel putin, adaptabil la toate dispozitivele. O faceti din perspectiva SEO si, in realitate, veti oferi un site care imbunatateste experienta utilizatorului si, prin urmare, creste vanzarile pentru ca in sfarsit toata lumea il poate naviga!
Notorietate
De cate ori va amintiti site-ul respectiv tocmai pentru ca, practic, pentru tema respectiva apare mereu printre primele rezultate? De ce sa nu fiti si voi in primele rezultate? Cu o munca minutioasa, care dureaza cateva luni, si voi puteti aspira sa va pozitionati pentru acele cuvinte cheie si sa va asigurati ca oamenii, vazandu-va continuu, isi pot aminti de afacerea voastra.
La urma urmei, scopul SEO este tocmai sa se pozitioneze in cel mai bun mod posibil pentru a imbunatati vanzarile si notorietatea. Apelati la profesionisti pentru acest lucru, profesionisti precum cei de la agentia PSK, pentru ca acestia va pot face optimizare SEO, dar si promovare Google Ads.
Aveti mai multe recenzii
Cu cat sunteti mai aproape de o pozitie mai buna, cu cat va gasesc mai multi oameni, cu atat veti avea mai multe recenzii. Desigur, presupunem ca faceti si vindeti produse de calitate, asa ca presupunem ca toate recenziile, sau macar 90% din ele, sunt pozitive.
Recenziile pozitive creeaza un efect de unda – cu cat sunt mai multe, cu atat oamenii au mai multa incredere si cumpara. Cu cat sunt mai multe, cu atat Google intelege mai mult ca aveti o anumita notorietate si, prin urmare, v-ar putea recompensa cu un clasament mai bun.Deci, sunteti gata sa implementati in sfarsit o strategie SEO pentru magazinul dvs.? Apelati la PSK!