Daca ai incercat majoritatea metodelor de promovare pentru afacerea ta si inca nu ai ajuns la rezultatele dorite, foarte probabil inca nu ai inclus campaniile de advertoriale SEO in metodele de promovare.Un advertorial se refera la acel material redactat sub forma unui editorial avand ca si scop promovarea unui brand, produs sau serviciu.
Prin prisma faptului ca mesajul in cadrul advertorialelor este unul cu caracter informativ si difera de mesajele de reclama directa, advertorialele se dovedesc mult mai eficiente atunci cand vine vorba despre cresterea unei afaceri. In ceea ce urmeaza vei putea gasi principalele 7 avantaje pe care le ofera campaniile de advertoriale Seo.
1.Prezentarea mai placuta in fata potentialilor clienti
Fie ca vorbim despre promovarea unui brand, produs sau serviciu, prin intermediul advertorialelor vei putea sa te prezinti in fata potentialilor clienti intr-un mod mai placut, mai incitant si mai accesibil. Acest lucru se datoreaza faptului ca mesajul unui advertorial SEO este „imbracat” sub forma unui continut informativ si prietenos, mai degraba decat sub forma unui mesaj de tip reclama.
2.Sporeste notorietatea si credibilitatea afacerii
Prin prisma faptului ca advertorialele sunt publicate pe website-uri cu relevanta, pe bloguri ale unor formatori de opinie si influenceri, aceste materiale de promovare au menirea de a creste notorietatea, vizibilitatea, dar si credibilitatea afacerii tale. Prin urmare vei putea observa o crestere a vanzarilor.
3.Vizibilitate mai mare si cresterea traficului pe site
Odata cu publicarea de advertoriale pe website-uri cu autoritate si pe bloguri cu notorietate vei avea o mai mare vizibilitate in mediul online. Acest lucru va duce la o crestere a traficului pe website-ul afacerii tale, crestere a traficului care poate contribui deopotriva la o mai buna autoritate in randul motoarelor de cautare, dar si la cresterea vanzarilor.
4.Cel mai rapid si accesibil mod de a obtine backlink-uri
Un criteriu foarte important pentru cresterea unui website in randul motoarelor de cautare este dat de link-urile catre website prezente pe site-uri externe. Advertorialele sunt poate cel mai simplu, rapid si accesibil mod pentru a obtine astfel de link-uri pentru website-ul afacerii tale.
5.Obtinerea unui ranking mai bun in online
Pentru o afisare cat mai buna in paginile motoarelor de cautare, dar si pentru o cat mai buna vizibilitate in randul utilizatorilor din online, ranking-ul website-ului afacerii tale este un aspect foarte important. Ei bine, cu ajutorul campaniilor de advertoriale SEO vei putea obtine un ranking cat mai bun in mediul online. Acest lucru se va datora faptului ca vei beneficia de link-uri externe relevante, de optimizarea SEO off-page a website-ului, dar si de impactul in cadrul retelelor sociale prin distribuirea articolelor.
6.Targetarea exacta a publicului tinta
Un alt avantaj important al campaniilor de advertoriale SEO se refera la tintirea publicului caruia te adresezi prin produsele sau serviciile pe care le ofera afacerea ta. Poti face acest lucru atat prin modul in care redactezi continutul fiecarui advertorial, cat si prin alegerea publicatiilor unde urmeaza a fi postate advertorialele respective, dar si prin alegerea momentului pentru publicarea respectivelor articole. Toate acestea fac ca mesajul sa ajunga direct la publicul tinta al afacerii tale.
7.Cresterea ratei de conversie
Ca urmare a faptului ca vei avea o vizibilitate mai buna, o notorietate mai mare, dar si o mai mare credibilitate, in urma acestor advertoriale publicate pe diferitele website-uri si in diferitele publicatii online, vei beneficia de o rata de conversie mai mare. Acest lucru va fi rezultatul faptului ca odata cu vizibilitatea va creste traficul pe site, iar informatiile regasite in fiecare advertorial SEO au menirea de a convinge publicul tinta sa intre pe website atunci cand doreste sa faca o achizitie.