Unii considera ca bloggerii fac publicitate ascunsa si castiga bani din asta. Mai mult decat atat, bloggerii se confrunta cu un conflict de roluri mai puternice intre angajamentul fata de public si nevoia de a obtine publicitate.
O parte dintre bloggeri apeleaza la prestatori de servicii externi pentru marketing iar cea mai mare parte dintre acestia sustin ca nu accepta publicitatea care nu face parte din sfera editoriala,chiar daca acest lucru inseamna sa castige bani mult mai putini. Spre deosebire de cei care au un blog, nu toata lumea este de acceasi parere.
O mare parte din bloggerii aleg sa scrie despre moda si divertisment si au o mare atractie la public. Bloggerii fac parte dintr-o categorie de oameni aflati in permanenta intr-o competitie serioasa, de aceea trebuie sa munciti mult sa va faceti remarcat pe piata on line.
Daca nu aveti inca o idee despre ce sa scrieti pe blog si sunteti un impatimit fashion, ganditi-va ca acesta este bun subiect de luat in calcul. Domeniul modei este singurul in care publicul tanar cu precadere. prefera blogurile si sunt mereu interesati sa fie la curent cu noile tendinte. Asa ca nu ezitati sa faceti ce stiti mai bine pentru a va clasisifica in topul preferintelor cititorilor ce nutresc aceleasi interese ca si tine.
Si nu uita sa iti faci si perspective de viitor.Trebuie sa fii optimist si sa te gandesti ca un blog poate e sansa ta de a fi liber si a face ce iti place cel mai mult Ai nevoie de putina imaginatie si creativitate bogata si bineinteles cunostinte solide despre acel domeniu si cu siguranta vei reusi sa-ti urmezi visul.
Din pacate, blogurile sunt dezavantajate din punct de vedere economic, deoarece nu au gasit modele de business durabile.Domeniile unde sunt cele mai acerbe competitii in randurile bloggerilor sunt domenii specializate precum moda, calatorii sau tehnologie. Prin urmare, daca vreti sa va axati pe una dintre aceste nise asigurati-va ca sunteti destul de buni in acest domeniu.