Daca esti nail artist si iti place ceea ce faci, pe langa invatarea tehnicilor noi si folosirea creativitatii, sunt alte cateva lucruri pe care le poti face pentru a-ti creste veniturile realizate din aceasta activitate. Iata cateva solutii incredibil de eficiente care te vor ajuta sa iti cresti afacerea si profiturile obtinute ca nail artist.
Permite clientilor sa isi faca singuri rezervarile
De indata ce ai un numar de clienti stabili, te poti gandi sa le oferi posibilitatea de a-si face singuri rezervarile. Ai nevoie de un site accesibil care sa faciliteze rezervarile si programarile online.
Astfel, ai mai putine sarcini administrative de gestionat si castigi si timp. Pentru ca poti combina rezervarile online cu trimiterea de mementouri prin text sau email, reduci si numarul intalnirilor ratate. De asemenea, poti folosi si sistemul de plata online, de taxare in caz de neprezentare sau anulare, fara sa te simti stanjenita.
Limiteaza-te la serviciile pe care le prestezi cel mai bine
Daca te gandesti ca oferind o varietate de servicii vei avea mai multi clienti si mai multe castiguri, te inseli. Sunt servicii in acest domeniu care nu iti aduc multi bani si iti pot strica programarile pe intreaga zi. De exemplu, repararea manichiurii si lustruirea acesteia poate dura 15 minute, dar nu inseamna un castiga prea mare pentru tine. In plus, daca va fi anulata, iti va strica programul pentru ca nu o poti inlocui cu altceva.
Prin urmare, este mai profitabil sa te limitezi la serviciile pe care le prestezi cel mai bine, necesita mai mult timp, sunt interschimbabile si sunt si mai bine platite. In acest mod reduci riscul de a avea programul dat peste cap din cauza anularilor si a timpilor morti.
Nu lasa impresia ca esti disponibila oricand
Modul in care abordezi rezervarile se va reflecta in succesul afacerii tale ca nail artist. Lasa impresia ca esti ocupata pentru ca asa creezi senzatia ca esti solicitata si vei atrage mai multi clienti. Oamenii sunt atrasi e ceea ce se cere si sunt dispusi chiar sa plateasca mai mult pentru a obtine acele lucruri.
Ofera-le clientilor doar doua optiuni de programare si, daca niciuna nu functioneaza, spune-le ca ii vei pune pe lista de asteptare si ca le vei trimite un mesaj de indata ce ai un loc disponibil. Asteapta vreo doua ore si apoi anunta-i ca tocmai s-a ivit o fereastra si ca ii poti primi. Clientii vor fi incantati, se vor simti recunoscatori si sigur nu vor anula rezervarea.
Nu incerca sa justifici cresterile de pret
Anuntarea cresterii tarifelor este o sarcina dificila pentru majoritatea nail artistilor. Acest lucru, insa, este justificat de cresterea preturilor la produse si consumabile si absolut necesara daca vrei sa ai o afacere profitabila.
Nu pierde timpul incercand sa explici clientilor de ce ai crescut pretul serviciilor si nici nu iti cere scuze. Nu asa se conduce o afacere. Nu vei reusi decat sa te simti penibil si sa pierzi timp.
Pur si simplu posteaza noile tarife si alege un moment potrivit pentru a face acest lucru mai usor de acceptat. Ideal este sa faci acest lucru la sfarsitul lunii octombrie cand clientii incep sa se gandeasca la sarbatori si isi doresc sa aiba unghiile superbe.