Pentru a putea vorbi despre succesul unui afaceri trebuie neaparat sa abordam si discutia cu privire la publicitate. Fara promovare orice afacere este sortita esecului ca urmare a faptului ca este aproape imposibil sa ajungi la potentiali clienti fara a te face cunoscut prin diferitele metode de promovare.
In acest context fiecare business trebuie sa aiba in vedere o gama diversificata de metode de promovare. Cu toate ca trend-ul este axat in principal pe promovarea online, merita a fi subliniat faptul ca si metode clasice precum bannerele stradale pot reprezenta o abordare foarte eficienta pentru promovarea unui business, mai ales in anumite domenii.
Mesajul – cheia eficientei unui banner publicitar
Eficienta promovarii stradale prin intermediul unui banner publicitar este data de anumite aspecte care trebuie respectate. Vorbim aici despre vizibilitatea banner-ului, despre mesajul acestuia, despre usurinta de a citi mesajul respectiv de la distanta, despre capacitatea de a captiva atentia publicului si despre amplasarea banner-ului intr-o locatie cu un trafic de persoane cat mai numeros.
Chiar daca dimensiunea banner-ului publicitar si aspectul grafic al acestuia conteaza, trebuie subliniata importanta mesajului care se regaseste pe aceste bannere publicitare in vederea captivarii atentiei publicului. Prin urmare, atunci cand ai decis sa te promovezi prin intermediul unui banner publicitar stradal este important sa ai in vedere care sunt cele mai potrivite mesaje pentru un astfel de material de promovare.
Mesaje potrivite pentru bannerele publicitare
O prima varianta referitoare la mesajul pe care il pot transmite bannerele publicitare are in vedere lansarea unui brand sau lansarea unui produs/serviciu pe piata. Acest tip de mesaj poate captiva atentia publicului prin faptul ca vine sa aduca ceva nou pe piata si de foarte multe ori publicul abia asteapta ceva nou pe un anumit domeniu. Mesajul in cazul unui astfel de anunt trebuie sa fie cat mai succint, cat mai concis, cat mai direct, dar in acelasi timp trebuie insotit de informatiile de contact ale companiei.
Pe langa lansarea unui noi brand sau a unor noi produse ori servicii, publicul este foarte interesat oricand de reduceri mari de preturi la diferite produse sau servicii. In acest context orice companie care propune o astfel de campanie de reduceri pentru un timp indelungat se poate adresa publicului potential cumparator cu un mesaj cu privire la reducerile respective, mesaj transmis prin intermediul banner-ului publicitar stradal.
Astfel de mesaje sunt excelente in domenii precum vanzarea de echipamente si utilaje sau in domeniul imobiliar. Pe langa informatiile referitoare la reduceri, mesajul de pe banner trebuie sa contina desigur si datele de contact ale companiei.Nu in ultimul rand orice companie se poate promova eficient printr-un banner publicitar prin intermediul unui mesaj care anunta ceva senzational prin intermediul unui cuvant, a unei imagini sau a unui design anume.
Aceasta abordare va atrage cu siguranta atentia potentialilor cumparatori catre banner-ul respectiv si va ramane in memoria acestora brand-ul care se promoveaza prin acest material de publicitate stradala.Acestea pot fi oricand abordari inspirate atunci cand vine vorba despre mesajele care sa se regasesca pe un banner publicitar pentru promovarea unei afaceri.