Oameni adevarati in case adevarate – acesta este crezul Biano. Si datorita retelei largi de influenceri, bloggeri si creatori de continut din comunitatea online home & deco construita in fiecare piata, marketplace-ul este foarte prezent printre iubitorii de mobila si decoratiuni interioare din online.
Datorita feedback-ului de la utilizatori reali, echipa Biano cauta intotdeauna tendinte emergente si foloseste aceste observatii de la comunitatile locale in dezvoltarea noilor sale caracteristici. In curand, marketplace-ul home & deco va lansa o noua functionalitate, care a fost alimentata direct de feedback-ul din comunitatile online si va ajuta clientii cu selectia produselor pe baza recenziilor altor clienti. Mai mult, magazinele partenere Biano vor beneficia de aceasta noua caracteristica care va fi lansata oficial in aceasta toamna.
www.biano.ro are o comunitate de peste 220.000 de pasionati de home & deco pe Facebook si Instagram.Echipa Biano comunica activ cu aceste comunitati home & deco prin profilurile lor de social media – si la nivel personal cu influencerii home & deco care sunt, de asemenea, membri de baza ai comunitatilor. Facand acest lucru, Biano dobandeste cunostinte despre consumatorul final, prin interactiunea zilnica din acele grupuri.
Pe baza acestui feedback conjugat, Biano a inceput sa implementeze lunar campanii de marketing cu influenceri. Pana in prezent, in Romania, Biano a desfasurat colaborari cu 30 influenceri si este in permanenta cautare de noi talente.
Influencerii recomanda produse de design interior
In Romania, Biano a colaborat deja cu creatori de continut precum Ioana Buru, Ioana Motoc, Ramona from DecoHomebyRamo, Krista Baias s.a.
O campanie notabila a fost si cea cu Dana Rogoz, actrita si persoana publica, pasionata de designul interior, care le-a prezentat urmaritorilor ei instrumentul de cautare prin imagini de la Biano.Rezultatul a fost o crestere de 1.200% (cand a fost lansata functionalitatea) in utilizarea acestui instrument exclusiv de inteligenta artificiala, prin care utilizatorii pot cauta diverse obiecte de mobilier sau decoratiuni prin simpla incarcare a unei fotografii pe site.
Cautarea prin imagini asigura o coexistenta armonioasa a comoditatii cumparaturilor online si a experientei bogate de descoperire din magazinele fizice. In acelasi timp, prin acest instrument, clientii pot compara preturile, termenele de livrare si costurile, pentru a alege cea mai buna varianta pentru bugetele si nevoile lor. Prin urmare, cautarea prin imagini este o caracteristica excelenta, care trebuie prezentata in campaniile de promovare cu influenceri si care aduce valoare adaugata, prin imbunatatirea experientei de cumparaturi.
„Din experienta noastra, magazinelor online le lipsesc resursele (atat financiare, cat si umane) pentru a produce continut autentic, pe care audienta de pe retelele de socializare il cere. In acest fel, prin Biano si prin construirea acestei naratiuni vizuale in jurul produselor partenerilor nostri, le facem mai cunoscuta oferta si ne conectam la emotiile umane. In acelasi timp, reusim sa promovam produsele de decorare a locuintelor de la magazinele online mai mici, care capata astfel o mai mare expunere, dupa ce sunt aratate pe conturile de socializare ale influencerilor. Rezultatul?
Toate magazinele online home & deco inregistrate pe Biano castiga mai multa expunere”, comenteaza Anežka Přikrylová, Brand Manager Biano.