Cu totii stim ca atunci cand ai o afacere, promovarea ta si a afacerii tale e extrem de importanta. Fie ca discutam de prezenta in mediul online sau de prezenta la evenimente, cu cat esti mai vizibila, cu atat ai mai multe sanse de a-ti creste brand-ul personal. Si asta te va ajuta implicit la cresterea afacerii tale.
De multe ori, vizibilitatea poate costa mult. Nu a fost nicicand usor sa-ti faci reclama platita la diverse emisiuni TV sau sa platesti cele mai populare ziare sa scrie despre tine. Mai ales in ziua de azi, cand mediul de business este mai concurential ca oricand si competitia este acerba.
Si totusi, cum ajungi sa-ti promovezi afacerea la nivel profesionist, cu un buget redus?
Evenimentele de afaceri te pot ajuta sa te promovezi fie prin participarea ca sponsor si speaker, fie direct, prin interactiunea cu ceilalti participanti. Asa ca e important sa intri in contact cu cat mai multe persoane potential interesate de ceea ce promovezi, dar si sa iti creezi o imagine corecta, care sa ridice afacerea prin simpla asociere. Iar prezenta la evenimente de afaceri te va ajuta sa atingi ambele obiective.
Nu uita ca la evenimete poti intalni zeci de persoane interesate de business, de antreprenoriat sau dezvoltare personala. Oameni deschisi la nou, oameni care pot avea ceva in comun cu tine si pot chiar sa incerce produsele sau serviciile tale.
In plus, nu doar prezenta, ci si componenta online de promovare te va ajuta sa tintesti un numar mai mare de persoane, asa ca nu te limita la evenimente inchise, ci urmareste conferinte de business care iti ofera si promovare online. Daca nu exista o astfel de varianta, promoveaza tu participarea la evenimente si impactul pe care prezenta ta l-a avut acolo.
Cum poti participa la astfel de evenimente
O buna oportunitate este sa urmaresti conferintele de profil. O astfel de sansa de a cunoaste oameni interesanti si de a-ti promova afacerea iti este oferita si de conferinta „Femei de cariera”.
In cadrul conferintei poti intalni o multime de povesti interesante ale speakerilor si ale oamenilor care participa. Poti invata lucruri noi despre domenii care te intereseaza, de la oameni care s-au dovedit a fi deja de succes. Poti lega prietenii si poate poti gasi chiar noi colaborari.
Cum poti lua parte la conferinta „Femei de cariera”?
Conferinta va avea loc pe data de 13 noiembrie 2019, intr-o locatie deosebita, Le Blanc Ballroom din sector 6, Bucuresti. Organizatorii promit deja prin acest eveniment, o atmosfera placuta si un mediu extrem de propice pentru toate femeile interesate de business si de cariera.
Iar pe langa asta, cel mai mare beneficiu este oferirea unei sanse unice de a te promova la conferinta si online, cu un buget extrem de mic. Poti expune in fata tuturor celor prezenti afacerea ta si povestea ta de succes.
Modalitatea de promovare cea mai potrivita pentru bugetele mici prin intermediul conferintei „Femei de cariera” este pachetul MINI – PR cu prezenta in mediul online.
Acesta iti garanteaza accesul la conferinta impreuna cu o prietena, posibilitatea de a prezenta afacerea ta prin materiale promotionale (roll-up-uri, flyere, brosuri), posibilitatea includerii materialelor promotionale in albumul foto al conferintei. Insa, in plus, prin achizitionarea acestui pachet beneficiezi de prezenta intr-un articol dedicat antreprenoarelor participante si de vizibilitate online.
Astfel, vei beneficia si de aparitii media in materiale dedicate exclusiv, care vor aparea in minim 6 publicatii online, continand link catre site-ul tau sau datele tale de contact, in cazul in care nu ai site.
Pretul acestui pachet care contine toate elementele de promovare mentionate mai sus te va costa doar 309 RON. Aceasta suma iti va asigura atat accesul la un eveniment de afaceri din care vei putea afla o multime de lucruri interesante, cat si promovarea mentionata anterior.
Poti cumpara pachetul printr-un simplu click – pe pagina evenimentului – butonul Vreau sa Platesc – sub pachetul MINI.
Bucura-te de beneficiile extraordinare ale prezentei la un eveniment dedicat femeilor de afaceri si dezvoltarii, in acelasi timp in care te promovezi pe tine si afacerea ta, pentru doar 309 RON. Descopera si tu puterea networking-ului si a evenimentelor in promovarea unei afaceri, in cadrul celei de a XI-a editii a conferintei Femei de cariera.
Daca ai mai multe intrebari despre modalitatile de promovare in cadrul conferintei sau iti doresti o expunere si mai mare, poti contacta organizatorii la adresa de e-mail conferinte@woman2woman.ro sau la numarul de telefon 0770 399 614.
Printre sponsorii care vor sustine acest evenimentul se numara SEOmark.ro, sponsor principal, dar si Answear, All To Know si Cupio, care s-au alaturat ca sponsori secundari ai conferintei pe parcursul mai multor editii.
Evenimentul va fi moderat de catre Dorina Florea, o aparitie incantatoare pe care probabil o stii deja de la pupitrul Telejurnalului de la ora 14 si de la 20, programe de stiri difuzate la TVR1.
In plus, evenimentul este mediatizat si de catre: Acasa.ro, Afaceri si leadership feminin, Business24, Comunicatedepresa.ro, Comunicare-online.ro, Comunicate-PR.ro, Fashion8, Mujer.ro, JurnaluldeAfaceri.ro, PortalManagement.ro, PR2Advertising.ro, Profitinfo, PRwave, Ziare.com.